Sunday 9 November 2014

Portble Pop Up Display System 3x3

Dapatkan Portable Pop Up Display System 3x3 kami yang pastinya mampu memberikan lebih impak kepada kemunculan perniagaan anda disesuatu ekspo atau pelancaran produk yang kelihatan gempak.

Pop Up Display System kami sangat mudah dipasang dan dibawa. Ia hanya mengambil masa beberapa minit sahaja untuk dipasang malah mudah dibawa ke mana sahaja kerana didatangkan siap dengan travelling case yang beroda dan ia tidak memerlukan ruang yang besar untuk disimpan.



Kini kami menawarkan Portable Pop Up Display 3x3 dengan harga istimewa iaitu hanya RM1,800 sahaja seunit (siap printing). Malah dengan setiap pembelian Pop Up Display ini akan melayakkan anda membeli Roll Up Stand Bunting dengan harga hanya RM100 seunit (harga pasaran RM180 seunit)

Pastikan Artwork yang anda dibuat mengikut size spesifikasi panel graphic

Paparan Graphic pada Pop Up Display ini dicetak dengan kualiti cetakan photographic 1440 dpi dengan Matte Lamination. 2 unit spotlight juga turut diberikan bagi memberi lebih impak kepada produk anda.

Semua aksessori & panel graphic dimuatkan dalam satu beg yang mudah dibawa dan disimpan

Jangkamasa Pop Up Display ini boleh disiapkan ialah 4-5 hari bekerja dari tarikh final artwork (design) diberikan kepada kami. Sekiranya anda memerlukan kami menyediakan artwork tersebut, charge design yang berasingan akan dikenakan.

Dengan setiap belian Pop Up Display anda layak membeli RollUp Stand dengan harga RM100 sahaja berbanding RM120 harga promosi yang kami tawarkan (Harga pasaran: RM150-RM180 seunit)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...