Thursday 22 February 2018

Senarai Harga Sampul Hari Raya 2018

Ini adalah senarai harga bagi mencetak Money Packet Hari Raya atau Sampul Duit Raya bagi tahun 2018. Kami hanya menerima tempahan mencetak Sampul Duit Raya Custom Design iaitu samada designnya anda sediakan sendiri atau anda mahu kami designkan dengan kadar upah yang tertentu. Kami tidak ada menjual Sampul Duit Raya Ready Made.

Sampul Duit Raya Custom Design bermaksud anda boleh merekabentuk sebarang design mengikut kehendak dan keperluan anda yang mencerminkan identiti korporat syarikat anda. Template Design boleh didapati secara PERCUMA dari kami. Anda hanya perlu insert sebarang gambar, text atau maklumat perniagaan anda ke dalam Template Design Sampul Raya yang kami berikan tersebut.

Setiap tempahan akan mengambil masa 14-18 hari bekerja untuk disiapkan (tidak termasuk hari Ahad & Cuti Am). Kami akan menutup tempahan mencetak sampul duit raya ini pada 31 Mei 2018. Selepas tarikh tersebut kami tidak akan mengambil lagi sebarang tempahan bagi mengelak sebarang kelewatan penghantaran.

Penghantaran ke seluruh Semenanjung Malaysia boleh kami uruskan dengan mengikut kadar charge yang ditentukan oleh pihak POSLAJU. Atau boleh juga dihantar menggunakan perkhidmatan Bas Ekspress.

Sampul Raya Design: RY-031

Sampul Raya Design: RY-033
Sampul Raya Design: RY-035
Sampul Raya Design: RY-037
Sampul Raya Design: RY-039
Template Design (Landscape) RY-001
Template Design Sampul Raya (Landscape): RY003



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...