Thursday 20 August 2015

Replika Cek Hantaran Perkahwinan (Latest Update)

Pada entry sebelum ini, ada dimaklumkan berkenaan perkhidmatan membuat Replika Cek untuk Hantaran Majlis Perkahwinan. Alhamdulillah Replika Cek Hantaran ini merupakan antara Hot Items yang sentiasa mendapat tempahan. Setiap hari secara puratanya pihak kami di RekaPRINT menerima sekurang-kurangnya 5 tempahan untuk membuat Replika Cek Hantaran ini dari seluruh negara.

Namun dalam pelbagai pilihan frame (bingkai) yang ada ditawarkan, terdapat 3 frame yang paling popular seperti yang dipaparkan pada entry kali ini. Sebenarnya ketiga-tiga frame ini ialah dari "Siri Ekslusif" tetapi kami tawarkan dengan harga yang sama dengan frame-frame yang biasa.


So, harganya tetap sama seperti harga sebelumnya iaitu RM70 merangkumi kos percetakan replika cek tersebut + kos membuat frame + kos penghantaran (postage). Samada anda nak datang self pickup atau anda mahu kami poskan, bayarannya tetap SAMA RM70 juga.


Prosedur tempahan tetap sama, anda hanya perlu memaklumkan kepada kami maklumat (details) yang diperlukanseperti berikut:

1) Nama Penerima Cek (Pengantin Perempuan)
2) Nama Pemberi Cek (Pengantin Lelaki)
3) Tarikh Cek (Tarikh Nikah)
4) Nama Bank (CIMB/Maybank/RHB/Bank Islam/Public Bank/Bank Muamalat atau lain-lain)
5) Amount Cek (Nilai Hantaran)

Dan jangan lupa sertakan juga Nama Penuh & Alamat Lengkap anda untuk tujuan pengeposan (POS LAJU).


Sebaik maklumat telah dimaklumkan kepada kami samada menerusi email di rekaprint@gmail.com ataupun lebih mudah buat tempahan menerusi Whatsap/WeChat di talian 014-263 8781 anda hendaklah buat bayaran penuh terlebih dahulu sebelum kami proceed cetakan.


Urusan pembayaran boleh dibuat kepada ZULFIKAR ALI BIN ABD SAMAD
No Akaun Maybank: 1648 5600 6534 atau
No. Akaun CIMB: 7601 5980 18

Sebaik pembayaran telah diterima, artwork akan di drafkan terlebih dahulu dan akan ditunjukkan kepada anda.. Kalau semuanya ok, tiada kesilapan ejaan dan sebagainya, then baru kami akan proceed printing.

Proses mencetak & membuat frame ini memakan masa 3-4 hari bekerja sahaja. Namun demikian pada masa-masa tertentu seperti menjelang musim kenduri kahwin atau cuti sekolah, tempahan yang diterima boleh mencapai hingga 10-20 tempahan cek sehari. Di waktu sebegini leading time penghantaran mungkin akan alami sedikit kelewatan sehingga 4-5 hari bekerja. Jadi, anda hendaklah pastikan membuat tempahan replika cek ini lebih awal.

Jika ada sebarang permintaan untuk kami menyiapkan replika cek ini dalam masa yang singkat (URGENT), charge tambahan akan dikenakan. Tiada masalah untuk kami menyiapkan replika cek ini dalam masa 24 jam asal sahaja anda sanggup membayar kos urgent fees minimum RM20 tambahan harga.

9 comments:

  1. kalau nk order cek je boleh?

    ReplyDelete
  2. Nak oder Cek sahaja pun boleh. RM20 untuk kos cetakan & postage Cek sahaja

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Area selancar klu oder last minit boleh dpat awal x

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...