Wednesday 10 December 2014

PhotoBooth Backdrop Untuk Majlis Perkahwinan

Sekarang ni sudah jadi trend bagi pasangan pengantin untuk mengkhususkan satu ruang PhotoBooth bagi kegunaan tetamu bergambar kenangan. Kami di RekaPRINT ada menyediakan khidmat mencetak Backdrop PhotoBooth dengan harga hanya RM90 seunit.


Backdrop yang dihiasi dengan Pantun Seloka menyanjung Adat Melayu
Backdrop Photo Booth bersaiz 7ft (tinggi) x 8ft (lebar)

Backdrop Photo Booth bersaiz 8ft (tinggi) x 7ft (lebar)

Harga yang kami tawarkan termasuk kos penghantaran (Pos Laju) ke seluruh Semenanjung Malaysia. Sebarang tempahan menggunakan template design sedia ada (seperti gambar-gambar yang kami lampirkan) tidak akan dikenakan sebarang charge design. Tetapi jika anda memilih untuk menggunakan design pilihan anda dari mana-mana design hasil carian google di internet, maka kami akan mengenakan charge design sebanyak RM50 untuk tujuan tersebut.


Photobooth Backdrop ini bersaiz 7ft x 6ft. Dicetak atas material tarpaolin siap dengan finishing lubang & tali untuk memudahkan anda menggantungnya.


Untuk membuat tempahan, anda hanya perlu memberikan kami details maklumat Nama Anda, Nama Pasangan, Nama Ibu, Nama Bapa dan Tarikh Perkahwinan anda.


Langkah seterusnya, buat bayaran penuh ke akaun Maybank 1648 5600 6534 atas nama ZULFIKAR ALI BIN ABD SAMAD. Email bukti bayaran ke: rekaprint@gmail.com atau Whatsapp ke nombor 014-263 8781 beserta Nama & Alamat anda untuk tujuan penghantaran. Photobooth Backdrop canvas akan disiapkan dalam masa 3 hari bekerja dan terus diposkan ke alamat anda.

Anda boleh memilih 2 jenis finishing bergantung kepada bagaimana cara anda untuk memasang Photobooth Backdrop ini. Sekiranya anda ingin menggantungnya menggunakan palang kayu atau pvc pipe, maka kami akan membuat finishing '3 inches pocket' di bahagian atas & bawah backdrop ini.

Manakala jika anda ingin menggantungnya di dinding, kami akan buat finishing lubang yang diikat dengan tali di setiap penjuru backdrop.

Atau anda juga boleh memilih untuk tidak membuat sebarang finishing pada backdrop. Biasanya jika tanpa finishing, backdrop akan dipaku atau di stappler sahaja di dinding kayu.

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. I feel really happy to have seen your webpage and look forward to so many more entertaining times reading here. Thanks once more for all the details. backdrop Singapore

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...